pondelok 6. januára 2014

Zmena

Ciao baby , dlho som tu nebola ako pozerám a nechala som to tu chátrať..dostatočne ale viete , keď zrušite facebook , zrazu máte čas aj na veľa zaujímavejších činností ako chatovanie do neskorej noci . Nemám pravdu ? ;) Takže dostala som nápad ako som dnes prezerala Instagram a Refresher.sk.. dostala som inšpiráciu .., že chcem niaku svoju zmenu a znova sa dohnať k makaniu na sebe :-) Takže budem s snažiť denne prídavať niake tie typy ,  moje pokroky snažiť sa Vám pomôcť a poradiť a hlavne Vás MOTIVOVAŤ. Dalšia vášeň ma chytila :D Fotiť si svoje malé gastronomické výtvory ..hlavné zdravé a chutné :-)a občas pofotím niake to "Selfie" či tam je vinod niaku zmenu  , tak dúfam , že si to tu nebudem vypisovať sama sebe ale že aspoň dvom trom Vám pomôžema podporíte ma :-) TO by ma neskutočne potešilo :-*




1 komentár:

  1. Čaute chlapci, chcel by som sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti LAPO MICRO FINANCE, ktorá mi poskytla pôžičku na lekárske ošetrenie môjho chorého dieťaťa. Som veľmi rád, že som dnes stretol LAPO. Ak potrebujete súrnu pôžičku, kontaktujte ich e -mailom: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť