piatok 28. decembra 2012

Up All Night 30.

Hmatala som miesto vedľa seba . Bolo prázdne . Srdce mi začalo búšiť, otvorila som oči a vedľa mňa ležal list s odkazom . " Skúška , prepáč mi to Nicole. Včerajšia noc bola čarovná . Ozvem sa . " a vedľa neho tácka s jedlom. Pousmiala som sa aj keď , ak mám pravdu povedať , som sa cítila skleslo. Nemala som chuť do jedla , tak som vypila na rýchlo kávu , zahalená prikrývkou prebehla do kúpelni , osprchovala sa vlažnou vodou , vlasy zabalila do turbanu a na seba hodila župan . Zapla som si televíziu. Nemala som chuť počúvať každodenne tragédie v správach , tak som prepla na kanál s hudbou . Samozrejme, práve v tej chvíli hrali , Zaynovu pasáž v pesničke "Over again".Spomínala som , na včerajšiu noc , behal mi mráz po chrbte , samozrejme len v tom najlepšom zmysle  a potom mi prišlo na rozum , že ja si nemám čo obliecť. Zasmiala som sa , keď som tú robu videla hodenú celú roztrhanú na zemi. Asi poprosím Zayna , nech mi niečo donesie a predĺžim izbu na hoteli o deň . Páči sa mi tu a  nemám chuť ísť domov. Načiahla som sa teda po telefón a vytočila jeho číslo . Prvé pípnutie , druhé, tretie . No ták zdvihni to. " Ahoj kráska " ozval sa príjemným hlasom " Ahoj Zayn , mohla by som ťa o niečo poprosiť ? " "Samozrejme o čo ide ? " pousmiala som sa : " Ja len , že mi niekto včera roztrhal šaty a ja teraz si nemám čo obliecť , jedine , žeby som šla v spodnom prádle a p" skočil mi do reči " To v žiadnom prípade , donesiem ti niečo , prídem tak za hodinku .Musím ísť. Ahoj " píp píp píp. Nestihla som sa ani odzdraviť. No nič , objednám čínu a dám sa dokopy.  

Zayn:
 Ráno , keď som ju opúšťal , som sa nevedel odrthnúť od jej spokojného výrazu v tvári , bola tak pôvabná . Do čerta s nahrávaním .Pomyslel som si . Napísal som jej výstižný odkaz , jemne zavrel za sebou dvere a pobral sa za bratmi . Čakali ma už v plnom zložení a samozrejme nadávali , že meškám a , že kde som včera bol. Najprv som im vysvetlil , že to je moja vec a neskôr , že sme s Nicole znova spolu. Potom ihneď pochopili moje meškanie , objali ma všetci a pustili sme sa do roboty . Okolo 12:00 volala Nicole , musel som sa usmiať pri počutí jej hlasu , bol taký jemný ale zároveň tak ženský a sexy. Volala pretože , po včerajšku si nemá čo obliecť kedže jej róba skončila v mojich rukách a veľa z nej nezostalo . Končili sme a ja som sa jej teda sľubil , že jej niečo donesiem. Zastavil som v jednom butiku , najprv som nevedel čo kúpiť  ale niako som to s obsluhujúcou pani zvládol aj keď som stade vyšiel o polovicu lahší , teda ani nie ... mam asi 5 plných tašiek . Tomu sa vraví obchodníčka . Napratal som to všetko do auta a uháňal za ňou .

Nicole: Čína je pripravená na stole. Víno naliate . Poriadok mám . Hmm, akurát si vysuším vlasy a hodím na seba spodné prádlo. Zapla som teda fén na priemernú teplotu a popri sušené vlasy prečesávala kefou . Vypla som fén s tým , že vlasy neboli celkom ešte suché , ale nemala som čas, s kabelky som teda vytiahla púder, "zdravíčko" na líca a lesk jahodovej farby . Prepúdrovala som si tvár , naniesla na lícne kosti lícenku a ústa pretrela leskom . Zapínala som si podprsenku akurát vo chvíli , keď Zayn zaklopal . Utekala som k dverám , otočila klúčom a usmievajúc som pustila dnu . Pustil tašky a dal mi jemný bozk na líce. " Nevedel , som čo to na seba chceš a nechcelo sa mi ísť , už k tebe tak tu máš , dúfam , že ti to bude a že sa ti to bude páčiť " Prehrabávala som tašky . CK rifle., Gucci tepláková súprava , Guess tričká , spodné prádlo od VS . Pozerala som nato s otvorenými ústami a potom na ňho . " Čo , čo sa deje ? Nebude ti to alebo sa ti to nepáči ? " pokrútila som hlavou a rýchlo som ho objala . "Ďakujem , ale stačili by mi obyčajné legíny a tričko " žmurkol na mňa tými jeho čokoládovými očami " Pre teba všetko kráska. " pousmial sa a ja som mu vtisla sladký bozk . " Poď sa najesť " . potiahla som ho za ruku " Určite musíš byť hladný " pokýval hlavou na znak súhlasu , chytil ma za ruku . Posadili sme sa k stolu , štrngli si " na nás " a vychutnávali si síce nie drahé jedlo , ale o to lepšie.

7 komentárov:

  1. prekrásne ! som šťastná,že si po 3 mesiacoch napísala Ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kedy dáš dalšiu časť ??? a prosím ak sem ešte chodíš zdielala by si môj blog ? budem zdielať aj ja ten tvôj :) http://everythingisunknown.blogspot.sk/ dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, super píšeš a ja sa tebou inšpirujem. Chcela by som ťa o niečo poprosiť: prosím dala by si môj blog www.onedirection-beststories.blogspot.sk do spriatelených blogov na tvojom blogu? Ja práve začínam písať a chcem aby sa môj blog trochu rozbehol. Prosím ozvi sa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čaute chlapci, chcel by som sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti LAPO MICRO FINANCE, ktorá mi poskytla pôžičku na lekárske ošetrenie môjho chorého dieťaťa. Som veľmi rád, že som dnes stretol LAPO. Ak potrebujete súrnu pôžičku, kontaktujte ich e -mailom: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť