streda 5. septembra 2012

Up All Night 28.

Nicole : Mala som plán. Možno ti znie až moc bláznivo , ale dnes ho proste získam späť a nebudem spokojná keď nie ! To znie ako slová to boja Nicole.Pomyslela som si a vytiahla mobil z vrecka , stále som tam mala uložené Zaynové číslo , medzičasom som si prepla číslo na inkognito aby nevedel kto mu píše . Nadýchla som sa a pustila sa do písania smsky.

"Milý Zayn

Niesom žiadna šialená fanynka  ani psychopat , som len človek , čo chce ti niečo dokázať .Príď prosím , dnes na strechu hotela Charlotte Street o 21:00 , budem čakať s nádejou , že prídeš .

xixi

Anonym"

Odoslaná.

Predtým než som ju začala písať som Andrei oznámila čo idem urobiť , myslela si , že mi šibe no a čo , som kreatívna! Zasmiala som sa v duchu " No čo napísala si mu ? " prikývla som "ukáž sem čo si mu za romantické smsku napísala "

Zayn : Pobehoval som za louisom , ktorý mi práve ukradol lak na vlasy a striekal ho po celom dome. " Ty idiot daj ho sem !" rehotal sa ako zmyslov zbavený " A čo ak nie ? Rozplačeš sa ? " zastala  a napodobnil plač " Fňuq fňuq" usmial som sa víťazoslávne " Uvidíme kto sa bude msiať keď jeho mrkva skončí na dne koša " žmurkol som a  odpochodoval do svojej izby . uričte za chvíľu príde . Akurát mi zapípal mobil , keď som vstúpil . Ó nová sms-ka . Pousmial som sa . Od koho ? No od koho ? Úsmév . Otvoril som sa a začal zreteľne čítať .


"Milý Zayn

Niesom žiadna šialená fanynka  ani psychopat , som len človek , čo chce ti niečo dokázať .Príď prosím , dnes na strechu hotela Charlotte Street ,o 21:00 budem čakať s nádejou , že prídeš .

xixi

Anonym

Zmračil som obočie , pretože som tomu nechápal , na jednej strane som strašne zvedavý , kto to môže byť a na druhej som sa bál tých dvoch slóv , ktoré dotyčný/á spomenul na žačiatok , že je to niaka šialená fanynka , ktorá našla niakym zázrakom moje číslo , alebo niaky psyhcopat , čo chceš zarobiť na výkupnom . Ale srdc emi naznačovalo , že je to niečo dobré pre mňa , ktoré sa hádalo ale zo zdravým rozumom . No nič , mám dosť , času takže sa môžem rozhodnúť kedže , je ešte dosť skoré ráno.S nohami založenými , som počúval , Neya

http://www.youtube.com/watch?v=crrOl0egI00
Much as you blame yourself, you can't be blamed for the way that you feel
Had no example of a love, that was even remotely real 
How can you understand something that you never had 
Ooh baby if you let me, I can help you out with all of that 

Girl let me love you 
And I will love you 
Until you learn to love yourself 
Girl let me love you 
And all your trouble 
Don't be afraid, girl let me help 
Girl let me love you 
And I will love you 
Until you learn to love yourself 
Girl let me love you 
A heart of numbness, gets brought to life 
I'll take you there 

Unášal som sa hudbou.....

Nicole :
 Nachystané ku kaderníkové sme sa vybrali , mojim čiernym tátošom , do nedalekého štúdia krásy.



Paulo nás , už čakal, usadila som sa pohodlne do kresla " Tak čo to bude drahá ?" "Noo dnes je výnimočný , večer a ja potrebujem výnimočný účes, ostatné je už len tvoja kreativity a vynialiezavosť spojená s fantáziou" zasmial sa " Si v správnych rukách " . Podstrihol mi končeky a začal česať účes. Bola som otočená chrbtom ku zrkadlu a tak som mala výhľad na Emily , ktorú si do rúk zobrala Anabel , áno naša Anabel  tu robí , v tomto luxusnom salóne a zasa ekaterina nás líči keď treba . O hodinku a pol ma Paulo otočil ku zrkadlu , bola som v nemo úžase. "Paulo je proste hviezda " zmohla osm sa len na prikývnutie a "Ďakujem , je to úplne úžasné a hrozne sexy " pokrčil plecame " Som proste užasný" "Áno to teda si " zasmiali sme sa a k nám príšla Andrea " Fíha , ten s teba odpadne "  "To si píš " žmurkla som na ňu , ale videla si seba ? Tie tvoje užasné bohaté vlny su neuveritelne sexy . Závidím ti " pokrútila hlavou "Zasa ti hreje na hlavičku slniečko ? " zasmiali sme sa poďakovali a zaplatili . Išli sme ku Ekaterine . " Čaute kočky , tak čo ? Vlasy už máte , tak Nicole , pozerám , že sa niekam chystáš , takže čo to má byť ? " " Niečo zvodné a sexy , také niečo ako ja , vieš" zasmiali sme sa " Samozrejme , idem nato " Vymieniala štetce jedna radosť , tieňovala , lepila mihalnice , o pol hodinku som pozrela do zrkadla " To kto je preboha ? " " To nieosm predsa ja , och , meníš ľudí k lepšiemu " usmiala som sa a objala ju " Je to moja práca , skrášlovať ženy aj keď , na tebe už nieje veľmi čo " žmurkla a ja som ju objala " Netrep a hrozne ďakujem " pokrútila hlavou "Nieje zač , kedykoľvek " Potom nalíčila jemne Andreu "Kočkáá " usmiala som sa a ona prevrátila očami "Nehaj si tie komplimenty pre Zayna " zasmiali sme sa odišli do nakupného centra , kde chlapi sa šli z nás zblázniť , popravde ? Srať na nich . Mňa zaujíma len jediný. Vybrala som si nádherné šaty na večer a Andrea kúpila zopár kúskov. Ešte sme sa zastavili v obchode so spodnou bielizňou a šli sme ku mne , kde som si oholila nohy, natrela malinovým telovým mliekom , nastriekala na seba svoju Chloé a obliekla svoj outfit, mala som dlhokanské nádherné šaty , biele s menšou vlečkou , chcela som byť proste krásna , ako princeznáoa nato dala dlhý snehobiely kabát, zatial , malo by tam byť vyhrievané niakym zázrakom  . Zavolala som do hotela či je všetko pripravené , bolo všetko v poriadku . Andrea sa slúbila , že ma odvezie .Nastúpila som do auta , po pol hodinke zastavila pri hotelovom vstupe "Ak bude treba pridem po teba dobre ? " usmiala sa a ja som jej to opätovala "Dúfam , že nie " "Tak , fajn drž sa " zatiahla okienko a prefrčala preč. Vstúpila som do hotela a všetci mali na mne oči , bolo to príjemné , pribehol ku mne poslíček , Slečna to vy tu máte objednanú strechu pre dve osoby ? " usmiala som sa na toho mladého poslíčka "Áno ja , je tam všetko v poriadku ? " prikývol " Odvediem Vás tam , ak dovolíte " ponukol mi lakeť a ja som sa ho chopila. Vyviezli sme sa až na strechu kde , bola nádherný stôl s vínom , všade šviečky ozdoby a predovštekým nádherný výhľad. "Mám na Vás jednu prosbu " "Samozrejme .Akú ? " " Oznámte , keď príde pán Malik , že ten človek čo ho čaká je tu ." prikývol a odišiel .Bolo 15 minút pred 21 a ja som bola nervózna, čo ak nepríde ? 

Zayn : Rozhodol som sa , že ta pôjdem, som proste zvedavá a srdce hovorí , že je to správne , nastajlovaný som už sedel  vedla šoféra, vystúpil pred hotelom plný očakávaní ."Pán Malik ?" prikývol som "Áno " "Podte so mnou , už sa na Vás čaká " usmial sa a ja som mu nervózny úsmev opätoval .Bože nech to je v pohode. Poslíček ako by mi čítal myšlienky "Nemáte sa čoho obávať , ja byť na Vašom mieste , tak už asi nežijem s toľkej krásy ." zasnene rozprával poslíček ja osm sa zasmial a on si uvedomil , že prezradil veľa. "Takže je to žena , aspoň , že to viem " zasmial som sa " prepáčte , nemal som Vám hovoriť nič " V Pohode " otvorili sa dvere na výťahu "Nech sa páči " s úsmevom som vošiel dnu . Stála tam ona . Potom ako som si ju všimol som zamrzol . Bola taká nádherná . Ó môj bože, poslíček mal pravdu . Asi čoskoro umriem aká bola krásna , všimol som si , že sa nervózne usmiala "Ahoj Zayn , mňa si asi nečekal čo ?" prehovorila svojim zvodným hlasom , pokrútil som hlavou , na znak nesúhlasu a stále som nemal slov zmohol som nakoneic "Ahoj a nie nečakal " trochu som sa pousmial . Stále som sa díval aká je krásna a obzeral si ju od spodu až nahor . Dala si záležať .




2 komentáre: