sobota 1. septembra 2012

Up All Night 26.

Zayn : 
Spieval som si tú pieseň , presne odhaľovala moje pocity , precítil som ju , mal som zatvorené oči a myslel na ňu , spomínal , ako som jej hladil vlasy , ako som ju vtedy stretol a dali sa odkopy , ako som dlho čakal na jej číslo a ona sa tak sladko usmievala . Ale aj nato čo mi urobila ,a ským , práve s tým , ktorý teraz na tú gitaru tu hrá . " Prečo si to urobil ?" povedal som potichšie " Mohlo byť všteko fajn .." Harry len sklonil hlavu " Ja viem Harry , že to neni len tvoja chyba , za väčšinu môže ona , lebo ťa zviedla , lebo si neoverila fakty najprv u mňa a ty si tiež len chlap a nehal si sa , ja len proste , prečo sa to muselo stať , hrozne som ju miloval " cítil som , že mi niečo horúce steká po tvári , hneď som to utrel . " stále si to vyčítam Zayn a nikdy si to neodpustím .." povedal Harry nešťastne . " Už prestaň hej ? " snažil som sa pousmiať ".. pôjdem ja dole za chalanmi , zahrať si niaku videohru , prí´d aj ty ok ? " Harry prikývol nemo a ja som zavrel dvere na izbe .

Harry : Sedel som na posteli ako mím , cítil som sa hrozne kôli tomu čo som mu spravil a neviem či to niekedy prekusnem , fakt to bola chyba . Ale je to už pol roka  a nič natom už nevrátim . Zdvihol som sa z postele , hodil na seba mikinu , čiapku , zobral kľúče od auta , zišiel som dole po schodoch pripravený na odchod , Zayn ma však zastavil  " Kam ideš ? " povedal vystrašene "Len sa previezť , nič viac a pôjdem si kúpiť kávu do sturbucksu " pousmial som sa na ňho " Aha " stále vyzeral ako by mi neveril " Tak fajn , dávaj si pozor " "Budem " usmial som sa na ňho aj keď mi do smiechu moc nebolo . Počas cesty som počúval rádio , bol som ale myšlienkami niekde inde , zaparkoval som pred kaviarňou , vošiel dnu úplne dozadu , objednal som malinové latté , kedysi sme ho chutnal s Nicole , mne náhodou chutilo . Ách Nicole ..

Nicole : 
Keď sme vstali , vonka sa počasie zlepšilo takže , plán ísť skatovať sa nám vydaril , hrozne som sa tešila . obliekla som si staré čierne gate , čierne tielko a pre istotu zobrala sveter, vlasy som mala mierne zvlnené , pretože som zaspala s mokrou hlavou , tvár som si len opláchla . " Som hotová " Erik si prehrabol rukami vlasy natiahol na seba uzke rifle a hodil tiež na seba biele tričko obuli sme sa , moje novo a jeho staro obľubené vansi a zobrali obaja svoj skate a ruka v ruke vyšli na ulicu , rutili sme sa chodníkmi , cestami , parkom , bláznili sme sa občas sme sa zastavili , sadli na skate a objímali sa , láskali . "Vieš o tom , že ťa milujem ?" povedal mi , usmiala som sa a trošku sa začervenala " Aj ja to tak začínam cítiť .." pozrela som na ňho a objala ho jednou rukou a vtisla mu bozk. S úsmevom mi ho opätoval "Moja malá rebelka " zasmiala som sa " Neskočíme na kávu ?" zamračil sa " Vieš , že nemám rád kávu , jedine ak tak na čokoládu " "Dobre dobre tak na čokoládu " zasmiala som sa znova a ruka v ruke sme sa vybrali k najbližšiemu sturbucks. Onedlho sme tam boli , zobrali svoje tátoše do rúk . " Dobrý deň , poprosím Vás jedno čokoládové latté a tomu maniakovi orieškovú čokoládu " drgol ma do ramena "Au , to bolo začo ? " zasmiala som sa na ňho " Za toho maniaka !" zasmial sa teraz on , vtisla som mu rýchlu pusu " Lepšie " chytil si bradu tak akoby premýšlal "No neviem ..chcelo by to ešte niečo " prevrátila osm očami a dalla mu poriadny bozk ako sa patrí , zostal trošku omámený , nad jeho výrazom som sa musela zasmiať , išli sme ku stolu keď som si tam všimla známu osobu .

Harry: Zložil som si okuliare , keď som si ju všimol , zoširoka som sa usmial "Ahoj Nicole " ona sa tiež usmiala "Ahoj Harry " všimol som si , že drží niakeho chalana za ruku , asi to je ten Erik , zvláštný týpek ."Nepridáš sa k nám ? sedíš tam tak sám , poď sem ." Zdvihol som sa , že idem k nim , zastavil ma až ten chalan, bol ais takej výšky ako ja , pozeral som sa mu rovno do očí " Som Erik , a ty si ?" "Harry Styles , teší ma " falošne som sa usmial  a ďalej si ho nevšimal a objal som Nicole " Čo ty tu ?" ten chalan po mne vkuse zazeral , ale Nicole si to tiež nevšímala "Ale boli sme na skate  a mali sme chuť ja na kávu a Erik na čokoládu a ty ? " "Tiež , mal som chuť na kávu a nemal som náladu byť s chalanmi doma pri videohrách , potreboval som sa trošku odreagovať " našu konverzáciu prerušilo zopár dievčat " Harry podpíšeš sa nám prosím ?" podpisal som im snáď všetko čo sa dalo ,Nicole sa na tom potichu rehotala a ja som od toho tiež nemal ´daleko , ten chalan stále zazeral , teraz už na oboch . " No dobre Nicole , vidím , že asi ruším a niekomu zavadziam " pozrel som na toho chalana "Tak sa maj pekne " Nicole sa zdvihla a išla ma objať "Prepáč mi za ňho "pošepkala mi do ucha a objala ma " To nič " " tak sa maj krásne , papa "  a odišiel som s úsmevom na tvári a odviezol som sa domov , kde ma už čakal rozburácaný dom .

Nicole : zazrela som na Erika "Nemohol by si byť aspoň kúsok milší a správať sa normálne?" ten na mńa zaezral a potom zo zvýšeným hlasom povedal "Si myslíš , že neviem  že si s ním spávala kedysi , si myslíš , že nepozerám telku a že som až taký odrezaný od sveta a , že neviem kto to je Harry Styles ?"To si fakt myslíš , že som až taký sprostý ? " hodil čokoládu o zem " Vieščo Nicole , kašlem ťa , dostával som ťa z depky a snažil ťa zmeniť k lepšiemu ,aby si videla aj život s inej stránky ako len líčidiel , obliekania , behania po baroch a hlavne aby si zabudla na tie hviezdičky z ktorými si kedysi chodila a jebala! Už to mám v paži, choď si za nimi ak chceš !Ale mne už daj pokoj "celý sturbucks nás sledoval a každý si teraz myslel aká som štetka , zobral skate venoval mi ešte jeden nenávistný pohľad a odišiel , začali mi po lícach stekať slzy , prišla som k pultu k predavačke " Prepáčte " ona len prikývla a ja som stade odišla , skate som držala v rukách a pomaly prechádzala jendotlivými ulicami až ku mne , cestou som volala Andrei , nech príde ku mne , ihneď keď počula môj hlas , súhlasila ..
Zayn : Hneď ako buchli vchodové dvere , som šiel skontrolovať či to je Harry , prišiel s úsmevom na tvári, s nedopitou kávou v ruke ." Ahoj ?Čože taká nálada ?" zľakol sa ma , zasmial som sa "Ach to si ty Zayn ?Keby že vieš " začal sa smiať a vybehol hore schodmi , vybehol som za ním do jeho izby a zabuchol dvere "Kebyže viem čo ? " nechápal som " No vieš , šiel som do Sturbucksu na kávu a vieš koho som stretol ?" " Nie ? " zasmial som sa " Nicole s tým jej Erikom " úsmev mi klesol " Nicole ma pozvala k nim si sadnúť a ešte predtým ma ten týpek zastavil a začal sa mi predstavovať celý nasraný a pýtal sa ma ako sa volám atd. Chápeš nevedel ako sa volám ? Ts" prerušil som ho "Dobre Styles nikoho nezaújimajú teraz tvoje hviezdne maniére " pozrel na mňa zo zdvihnutým obočím "Pripomeň mi , že sa mám uraziť " prevrátil som sa očami "No a potom som sa  sňou rozprával , rehotali sme sa , prišlo zopár dievčat po podpisy , ten chalan vkuse zazeral a nespustil zo mňa oči ,úplný psychopat , chcel som mu už streliť , ale , že to by boli titulky , dúfam , že Nicole z toho nebude mať problémy .."úsmev mu klesol "Hm škoda , že som nešiel s tebou , aspoň by som ju nachvíľu videl " "Napodiv nebola absolutne namalovaná , vlasy mala zvlnené , na sebe staré veci , prišla na skate " vypleštil som na ňho oči "Neverím " "Vážne " zasmial sa " V živote by nevyšla z domu bez make upu a teraz , ten týpek ju zmenil dobre " smiali sme sa ."No neviem , či tá stará sexy Nicole by mi nechýbala " povedal som po chvíli . Ona bola proste dokonálá , taká aká bola , sebavedomá krásna ,at´d.."konverzovali sme o Nicole ešte dlho.


Nicole: " On mi tam proste všetko vykričal , vykreslil zo mňa úplnu štetku , urobil tam scénu a odišiel , kôli Harrymu ? " Andrea ma hladil apo vlasoch " To by som robila scény aj ja " " ty vie švlastne o tom , že aj zo Zaynom boli na párty ? " vypleštila na mňa oči " Si robíš srandu ? " pokývala som nesúhlasne " Ako to , že o tom neviem ?" zasmiala som sa , cez plač "Boli tam skoro od začiatku a folowoll ťa aj na twitteri ako som si všimla " zasa vypleštila oči " No do riti !" zasmiala sa " ja osm tam mala dve hviezdy ani o tom neviem " obe sme sa zasmiali a smiali sa dlho do noci , lúbim ju , viem ma vždy dostať z depky a zlepšiť mi náladu ...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára