štvrtok 23. augusta 2012

Up All Night 21.


Ráno: Zobúdzala som sa na vôňu , niečoho sladkého , mmm, palacinky , počkať kto ich robí ? Z kuchyne vyšiel vysmiaty Harry s tanierom palaciniek .Ó do riti ! Tak to nebol sen . Ono sa to fakt stalo. Snažila som sa tiež usmiať, ale miesto toho som vykrivila ústa do grimasy ." Čo sa deje Niki ? " pozrela som na ňho prekvapene " Ako si ma to nazval ?" zasmiala som sa , on sa začervenal a sklopil oči. "No no Niki"pokrčil plecami a sadol si na postel chrbtom ku mne .Zasmiala som sa na ňho a skočila mu zozadu na chrbát . " Je to milé " dala som mu pusu na líčko.Možno sa čudujete , že beriem túto sítuáciu na ľahko , ale pozrite Zayn , mi dnes nezavolal ani neposlal správu. Asi ho to omrzelo a šiel za ňou a navyše , chcem od neho už pokoj. Harry len využil včera situáciu a dnes mi chcel spríjemniť ráno. Je taký chutný. Zahľadela som sa na ňho.Všimol si to . Pousmial sa a pohladil ma po líčku , usmiala som sa tiež , nahol sa ku mne a vtisol mi ňan pusu . Cítila som sa ako malá ,videla som mu iskričky v očiach, určite ich tam mám aj ja .Zrazu ma zvalil svojou váhou do perín ale jemne , nežne ma bozkával , hladkal , šteklil, zabávali sme sa , na nič som nemyslela.Bola som spokojnejšia a šťastnejšia po včerajšku.


Zayn: Celú noc som nezažmúril ani jedno oko a premýšlal som ako by som jej to vysvetlil , veď som vlastne nič neurobil , vtedy som ešte s ňou nebol predsa.Držal som sa za hlavu a z očí mi padali horúce slzy po lícach , Prečo ? .Niekto zaklopal na dvere .“Môžem ?“ bol to Liam.Bol som ticho a on pomaly vstúpil , vedel, že ho teraz potrebujem.“Braček , neber si to tak , Nicole je tvrdohlavá , preto ti nedvíha ani nič , ty si v podstate nič nespravil , vtedy keď sa to s tou Emmou stalo , ste ešte neboli spolu , takže jej to musíš len niako vysvetliť , kým nebude neskoro .“Ale ja som sa snažil !“zvýšil som hlas a prehodil rukami“ Písal som jej , volal ona nato nič , podľa mňa ani jednu spravú ešte ani neotvorila...“ Liam pokrútil hlavou. „Písaním smsiek a volaním nič nevyriešiš choď za ňou“ A už som bol odhodlaný ísť. Naštartoval som svoje BMW , išiel som ako zmyslov zbavený, porušoval som predpisi jedna radosť.Ale keď ju milujete ,(...nieje čo riešiťJ) Bol som skoro pri jej byte , keď som tam zbadal Harryho auto . Čo tam ten do pekla robí ?! Zaparkoval som a v zúrivosti som sa rútil po schodoch k jej bytu.Chcel som začať klopať ako zmyslov zbavený na dvere ale započul som jej zvonivý smiech  a aj ten Harryho.“No ták prestaň Harry, dosť“smial sa a ona s ním.“Dobre odplata „ a on sa smial ako zmyslov zbavený. Asi sa šteklili , zato by som nemusel byť ešte naštvaný.Zrazu nastalo ticho .“Ešte si zaslúžim jednu pusu nemyslíš ?“ počul som ako jej to hovorí. Ako ako keby bola jeho!!!.“Mmmm možno“počul som silné mľasknutie pier. Tak to by už bolo dosť ! Buchol som silno pesťami do dverí a rozbehol sa dole.Počul som ako sa z hora otvárajú dvere .“Zayn! Počkaj !“ nachvíľu som sa zastavil a povedal jej rovno do očí , do jej krásnych belasých oči.“ Ani sa neunúvaj nič vysvetlovať, počul som všetko , teraz začnem ja , nemyslel som si , že si až taká , že ma dokážeš podvádzať s Harrym , práve s ním, pre jedno nedorozumenie .“ Ona krútila hlavou „ Nedorozumenie ?!“



Nicole: „Nedorozumenie?!“ krútila som hlavou  „“Spať s niakou chorou štetkou , poza môj chrbát je len nedorozumenie hej ?“ prerušil ma a prebodával ma pohľadom „ S Emmou som spal , keď som s tebou nevedel ani čo je, nie to ešte bol s tebou tak sa zamysli Nicole! Ja som žiadnu chybu nespravil !Áno , Emma je trošku zmyslov zbavená a bál som sa , že to niekedy spraví.Ale nechcel som ťa tým trápiť! A ty namiesto toho aby  si ma vypočula , si tu skoro ako s mojim bratom , v jednej posteli a predpokladám , že tu aj spal kedže nebol na večeri doma !“ zrazu vyšiel aj Harry.“Zayn?“

Zayn: Zamračil som sa na oboch.“Prajem príjemný deň“ otočil som sa a rýchlim krokom zišiel dole.Sklamala ma.. totálne.Premýšlal som už v aute.Prečo to spravila keď ani nevedela ako to celé je ?Prečo som jej tak veril ? Snažil som sa jej dať všetko ... a ona sa mi takto odpláca ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára