utorok 17. júla 2012

Up All Night 6.

Nicole: "Ja, myslím na teba každý deň,každú chvíľu,snívam o t"to už som som nevydržala a prisala sa mu na pery, boli také prijemne mäkké,horúce a plné túžby,chvíľu bol asi v šoku ale začal spolupracovať a zosúládil sa s tými mojimi,rukou mi oblapil krk a jemne ma po nom škrabkal,prešiel mi jazykom po spodnej pere a ja som ho jemne uhryzla ,usmiala sa a objala ho"Myslím , že ja nič hovoriť nemusím " obaja sme sa zasmiali a ja som bola v jeho lone .Chvíľu sme boli v ešte takomto objatí a potom mi doplo "Šéf ma zabije "rýchlo som ho ťahala k baru,pred tým než som šla za bar, som dala ešte Harrymu letmú pusu , neuvedomila som si čo robím až keď na mňa Zayn udivene nepozrel aj s Angie.Pozrela som na oboch " Asi som to spravila veľmi okato čo ?" prikývli "Prepáč Zayn ..." "Prečo sa ospravedlňuješ ? Veď sme len kamaráti " zasmial sa "Aha, ja , že z toho ako si chcel moje číslo , tie smsky a podobne , že nechceš aby to ostala len pri kamarástve " povzdychol si "Hej , chcel som niečo viac , ale keď som Vás tu s Harrym uvidel , pochopil som, že nieje šanca " trochu smutne sa usmial a dalej sa venoval Angie, ona na mňa žmurkla a ja som hneď pochopila že to nie ja a Harry ale To Ona a Zayn.usmiala som sa pre seba a pozrela na Harryho , ktorý ma upremne pozoroval."Čo je ? " "Si taká nádherná"

Zayn:
Keď vyšiel Harry s Nicole bol som dosť prekvapený , ale to , že si dali pusu  ma doslovalo dostalo .pozerali sme na nich , ona si asi uvedomila , že to čo spravila , bolo dosť okaté "Asi som to spavila dosť okato čo ? "
prikývol som "Prepáč Zayn..." kúsok som žiarlil ale "Prečo sa ospraveldnuješ? Veď sme len kamaráti" zasmial som sa teda aspoň pokúsil "Aha, ja , že z toho ako si chcel moje číslo , tie smsky a podobne , že nechceš aby to ostala len pri kamarástve ".povzdychol som si a povedal pravdu "Hej , chcel som niečo viac , ale keď som Vás tu s Harrym uvidel , pochopil som, že nieje šanca " smutne som sa usmial a venoval sa kráske vedľa mňa Angie. Mojej krásnej baletke. Teda dúfam, že bude moja. snažil som sa jej pozerať do očí ale občas mi zleteli oči aj k jej hlbokému výstrihu , občas si to všimla a ja som sa na nu ospravedlnujuco pozrel "Prepáč , som chlap a ty máš tak nádherné no oči " zasmiali sme sa .Má nádherný úsmev .


Angie: Zayn , je božský.Charizmatický , stará sa o seba. Rozumieme si. Myslím , že by to mohlo fungovať aj keď neviem či ho zaujímam viac ja alebo moje kozy.Občas mu sklzli oči aj tam a vtedy sa na mňa ospravedlňujúco pozrel "Prepáč , som chlap a ty máš tak nádherné no oči "to som sa zasmiala aj ja .Krásne sa smeje.Bože, uhryzla by som ho do tých jeho pier.

Harry: "Si taká nádherná" myslel som to úprimne , sledoval som ju pri práci , občas sa sama pre seba usmiala,žmurkla na mňa , úsmevom ju pozoroval, toto je žena môjho života , moja kráska.Keď som ju držal vzadu v náruči , keď som cítil jej dychtivé vlhké sladké pery na mojich roztápal som sa a prechádzal mnou elektrický prúd,srdce mi bilo ako splašené. Ano, asi som našiel tu pravú. Natiahol som sa cez bar a dal jej nečakanú pusu na pery "Harry , všetci sa na nás pozerajú "zasmiala sa "Noačo , je mi to jedno, vykričim to aj do celého sveta.Možno je nato až príliš skoro Nicole ale ja som sa zamiloval." prisala sa mi na pery , usmiala sa na mna a dalej sa venovala práci. "Nicole ,vieš dala by si mi číslo" spýtal som sa po chvíli "Ukáž" podal som jej Iphone, natukala mi tam svoje číslo a napísala si aj meno "Nicole :-*" keď som to videl usmial som sa na ňu .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára